۱۳۹۴ فروردین ۱۸, سه‌شنبه

اثر یوزر فرندلی بودن سایت در بازاریابی اینترنتی قسمت 2

این مطلب به دست وب سایت طراحی وب سایت ارزان تهیه شده است.

منو های مناسب و دقیق
اگر در پایگاه خود از دسته بندی های موضوعی مناسب استفاده نکنید ، هیچ بازدید کننده ای نمیتواند به سادگی کالا یا خدمات مورد نظر خود را در وب سایت شما بیابد. به عنوان مثال فرض کنید که شما دارای یک سایت برای فروش تلفن همراه هستید ، کابرپسندی در این مثال یعنی اینکه دسته بندی های شما بر اساس مارک ( مثلا سونی ، سامسونگ و ... ) در اختیار کاربر قرار بگیرد ، سپس هر مارک زیر منوهای متفاوتی داشته باشد که بر اساس مدل های مختلف تولید شده توسط این شرکت میباشد مثلا برند سامسونگ میتواند دارای زیر منویی مثل گلکسی باشد که خود گلکسی دارای زیر مجموعه هایی مانند سری اس و سری نوت باشد و الی آخر ...

گذاشتن نقشه پایگاه
گذاشتن نقشه سایت در اختیار کاربران در افزایش کارایی پایگاه شما بسیار مفید است. جدا از این مسئله که قرار دادن نقشه پایگاه در اختیار بازدید کنندگان باعث میشود کاربر با شمای کلی وب سایت شما آشنا شود.




این محتوای توسط مرکز سئو و طراحی ست اداری تهیه شده است.

منبغ : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر